Jak schudnąć po ciąży i porodzie? 3 taktyki, które Ci pomogą

Wiele świeżo upieczonych mam zastanawia się jak schudnąć po ciąży i porodzie. Nowa sytuacja (niemowlak w domu) jest i tak już sama w sobie bardzo wymagająca i nie ułatwia odchudzania… szczególnie jeżeli trafi Ci się dziecko High Needs jak to mówią 🙂

Dzisiaj mam dla Ciebie 3 taktyki (ułatwienia), które pomogą Ci w odchudzaniu po ciąży i porodzie. Zapraszam do czytania lub oglądania (subskrybuj mój kanał na YouTube).

A oto moje sprawdzone taktyki w temacie jak schudnąć po ciąży i porodzie – ułatwienia:

  1. Zamawianie zakupów online: nie musisz lecieć z wózkiem na złamanie karku do sklepu, bo przecież bobo od 2 godzin nie miało cycka/butelki w buzi. Dodatkowo robiąc zakupy online nie kupisz tego czego nie chcesz np. pachnącej bagietki czosnkowej, paczki chipsów i jeszcze batona, bo przecież jesteś strasznie głodna 🙂 Dostawy zakupów online są możliwe w większości polskich miast. My najbardziej lubimy zamawiać z Tesco, chociaż nigdy nie zamawialiśmy ze sklepów spożywczych, które sprzedają tylko i wyłącznie online, a jest takich kilka. Jeżeli jesteś z małej miejscowości i zakupy z dowozem nie są możliwe – zrób listę i idź na zakupy raz w tygodniu po śniadaniu lub kolacji (żebyś czasem małego głoda ze sobą nie brała) albo wyślij męża (chociaż to jest ryzykowne, bo mój średnio 30% zakupów nie dostarcza i mówi, że nie było… Twój też tak ma? 🙂
  2. Przygotowywanie posiłków na cały tydzień wcześniej. Ja przygotowuję głównie obiady, bo to one są zazwyczaj najbardziej czasochłonne i najmniej się chce je robić po całym dniu pracy. Tak więc w sobotę (lub wcześniej w tygodniu, jeżeli będziemy robić zakupy online) zastanawiamy się na co mamy ochotę w nadchodzącym tygodniu, zamawiamy składniki (lub kupujemy w Biedronce). Następnie w sobotę wieczorem lub w niedzielę po południu przygotowuję 3 „rodzaje” obiadów – my nie musimy mieć codziennie innego obiadu. # obiady w zupełności nam wystarczają szczególnie, że masz wówczas możliwość codziennie jeść coś innego niż dzień wcześniej – wybierasz z lodówki to na co masz ochotę i podgrzewasz. I nie kochana – nie jest to niedobre, bo nie świeże. Często robię jedną zupę, jakiś gulasz, a w piątek szybko jajko sadzone, ziemniaki i ogórek kiszony. Na początku takie przygotowywanie może zająć Ci trochę czasu, bo musisz się nauczyć obycia we własnej kuchni, tego kiedy i co wrzucić na patelnię, ile cebuli pokroić itd., ale już po kilku tygodniach będziesz szybka. Mi obecnie zajmuje to około 2 godzin. 2 godziny a mam później zdrowy fast food w domu i nie muszę zamawiać pizzy, bo sroda taka stresująca w pracy, że nie mam siły nic gotować…
  3. Poranny rozruch – kiedy Twoja rodzina śpi Ty wstań (dosłownie 10 min wcześniej) i poćwicz, na spokojnie, tyle ile możesz w tym momencie swojego życia (uzależnione to jest od tego jak dawno rodziłaś, ile spałą tej nocy itd.) Niech to na początku będzie 5 minut albo kilka skłonów i 5 przysiadów – cokolwiek, żeby się nieco pobudzić, dobrze nastawić do dnia 🙂

Odchudzanie po ciąży i porodzie bywa bogate w wyzwania. Z drugiej strony warto zadbać o siebie chociażby po to, żeby w przyszłości nadążyć za swoimi dziećmi… Właśnie dlatego postanowiłam stworzyć kurs online Zabiegana Mama Gubi Kilogramy, w których oprócz tematyki odchudzania i zmiany nawyków będzie dużo o organizowaniu się, zarządzaniu sobą w czasie jak to ładnie nazywają, co w skrócie oznacza, że masz czas na pranie ale i na Pilates się znajdzie 🙂 Kurs jakiego jeszcze nie było – zapisz się na Listę oczekujących!

Jak schudnąć po ciąży i porodzie? – Zapisz się na mój kurs kochana 🙂

Zapisz się na webinar 10 zasad trwałego odchudzania – już 21.11.2019KLIK

Dodaj komentarz

%d bloggers like this: